Wariaci zapaleni w grach i reklamach.

Autorskie filmiki i info o przebojowych grach.

Ogłoszenie

Gościu to w twoich rękach tkwi przyszłość forum. Sami administratorzy nic nie zrobią potrzebujemy właśnie CIEBIE!!

#1 Fri-04-08 07:35:09

michaszos

http://img504.imageshack.us/img504/7717/admin2lm.jpg

8679873
Zarejestrowany: Thu-04-08
Posty: 17

Spore

Spore
producent: Maxis
wydawca: Electronic Arts Inc.
dystrybutor PL: Electronic Arts Polska
zobacz: pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: strategiczne
  symulatory

Data Premiery:
  Świat: wrzesień 2008
  Polska: wrzesień 2008

wymagania wiekowe: brak ograniczeń

nośnik: 1 DVD

http://www.gry-online.pl/.%5CGaleria%5CGry6%5C130177109.jpg
           wersja językowa:
polska i angielska


Opis Gry

Will Wright jest jedną z najsłynniejszych postaci związanych z branżą elektronicznej rozrywki na PeCety. To właśnie jemu zawdzięczamy sprzedające się w milionach egzemplarzy pozycje, takie jak SimCity, czy The Sims. Spore jest kolejną produkcją wspomnianego wyżej człowieka, która zwraca na siebie uwagę niespotykaną dotąd budową i charakterem rozgrywki.

Praktycznie wszystkie gry Wrighta polegały na rozwoju, bądź to jednostki, bądź całej społeczności. Nie inaczej jest w Spore, w którym musimy stworzyć prężną cywilizację, poczynając od najniższego szczebla drabiny ewolucyjnej – mikroorganizmu. Rozgrywka podzielona jest na kolejne etapy, w których zajmujemy się rozwojem stworzonego przez nas dziwoląga.

Każdy etap zwiastuje nam zupełnie nową mini-grę, różniącą się od pozostałych pod względem zasad. Na pierwszy ogień zmierzymy się z klonem Pac-Mana. Mikroorganizm zatopiony w zielonej plazmie musi pochłaniać komórki, uważając przy tym, aby nie zostać złapanym przez wirusy. Jeśli gracz dostarczy głównemu „bohaterowi” wystarczającą ilość pożywienia, zostanie nagrodzony możliwością jego fizycznej rozbudowy oraz przejściem do kolejnego poziomu – rozwoju humanoidalnej formy życia. Edytor postaci pojawia się zawsze po zakończeniu kolejnej części zmagań. Możemy dowolnie eksperymentować z wyglądem naszego zwierzątka, dodając jej odnóża, otwór gębowy, itd. Mimo, że program sam oblicza, jak wynik naszego eksperymentu będzie się poruszał i jadł, nie należy przesadzać. Potwór, który będzie miał problemy z podstawowymi funkcjami życiowymi, nie poradzi sobie w kolejnych etapach, np. w wodzie, a później na lądzie.

W miarę rozwoju sytuacji, gracz przestaje zajmować się pojedynczą kreaturą, obejmując dowództwo nad całym plemieniem pokracznych istot, nasuwając słuszne skojarzenia z Populous. Edytor postaci ustępuje tutaj miejsca podobnemu narzędziu, które służy do konstruowania budynków. Cywilizacja rośnie w siłę w zależności od pomysłowości gracza. Kiedy mała wioska staje się olbrzymią metropolią, przychodzi czas na kolejny etap zmagań – konkurowania z innym plemieniem. Tutaj już tylko krok dzieli nas od Civilization Sida Meiera. Kiedy nasi podopieczni konstruują latający talerz, przenosimy się w kosmos, gdzie będziemy rozwijać i podbijać okoliczne planety. Zabawa w Spore daje wręcz nieograniczone możliwości. Gracz sam decyduje co chce robić i jak mają wyglądać jego stwory. Od bakterii do międzygalaktycznego imperium – choć brzmi to absurdalnie, w produkcie Willa Wrighta wszystko trzyma się kupy.

Moim zdaniem: Każdy kto lubi gry maxisa typu The Sims to ta gra powinna przypaś mu do gustu.


http://img128.imageshack.us/img128/1609/avtkl4.gif
Piszę poprawnie po Polsku
http://img390.imageshack.us/img390/3117/sygnamaxmajimichaszosrk7.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kakashi.pun.pl www.grom.pun.pl www.gng.pun.pl www.hateandlove.pun.pl www.forumrzesza.pun.pl